Hoofdinhoud

29-06-2022

Met trots presenteren wij ons jaarverslag 2021. Een jaar waarin de MAMAS nog altijd hun handen vol hadden aan de gevolgen van de coronapandemie. Maar de MAMAS zagen ook kansen om extra kinderen te helpen. Dankzij uw trouwe steun helpen de MAMAS inmiddels al meer dan 70.000 kinderen. Kinderfonds MAMAS directeur Joep Verboeket bezocht MAMA Happiness van Rearabilwe en vroeg haar hoe ze 2021 heeft beleefd.

Liefdevolle aandacht en zoveel meer

De MAMAS blijven met tomeloze energie, wilskracht en niet aflatende liefde voor ‘hun’ kinderen zorgen. Ze bieden naast liefdevolle aandacht ook dagelijkse, gezonde maaltijden, medische zorg, huiswerkbegeleiding en een veilige omgeving om in te spelen, te dansen en te sporten. De MAMAS zorgen ervoor dat Zuid-Afrika als een ‘Beweging van Hoop’ van onderaf verandert, simpelweg door een zaadje te planten. Letterlijk en figuurlijk.

Jaarverslag 2021

Dit jaarverslag staat in het teken van de acties en activiteiten van de MAMAS. Ook kunt u uitgebreide informatie lezen over de projecten en over de toekomstplannen van Kinderfonds MAMAS.

SHARE – conferentie

In 2021 is verder gebouwd aan de MAMAS Alliance, het netwerk waarbinnen de MAMAS samen strijden tegen de armoede in hun land. Tijdens de online SHARE-conferentie in november wisselden de MAMAS kennis en informatie uit waarmee ze hun projecten nog verder versterken. Het prachtige werk van de MAMAS is mogelijk dankzij de trouwe steun van donateurs. Ons groei saam. Namens de MAMAS en de kinderen, baie dankie!

Dit doen we met uw euro (cijfers 2021)

• 91 cent besteden we aan de projecten van de MAMAS in Zuid-Afrika.
  • 5 cent gebruiken we om meer donateurs te werven, zodat we in de toekomst nog meer kinderen kunnen helpen.
  • 4 cent is nodig om onze kleine organisatie in Nederland draaiende te houden.