Hoofdinhoud

29-06-2020

In 2019 heeft Kinderfonds MAMAS weer veel bereikt. Zoals voor Thembisa die niet naar school mocht, omdat ze geen geboortecertificaat had. Nu leert ze lezen en schrijven. Dankzij de steun van onze donateurs konden de 2.000 MAMAS meer dan 50.000 kinderen liefdevol opvangen. Hoe ze dat precies doen, leest u in het Jaarverslag 2019.

Dit jaar is het thema Samen staan de MAMAS sterk. Inmiddels worden al meer dan 50.000 kwetsbare kinderen liefdevol opgevangen door de MAMAS. Dagelijks ontvangen de kinderen een warme maaltijd bij een van de 59 projecten die wij steunen. Ze worden gezien door de MAMAS, geholpen met hun huiswerk, gevraagd hoe het met ze gaat en krijgen een liefdevolle knuffel.  Hun werkelijkheid is drastisch veranderd. Van een uitzichtloos startpunt zijn ze op weg naar een kansrijke toekomst.

In het jaarverslag 2019 vindt u veel informatie over de projecten, onze resultaten, bijzondere acties, de financiële verantwoording en goedkeurende verklaring van de accountant, en natuurlijk onze toekomstplannen.

Daarnaast staan we uitgebreid stil bij het uitkomen van een lang gekoesterde droom: PowerGirls, het eerste landelijke project van de MAMAS Alliance, gesteund door Kinderfonds MAMAS, was een feit. Duizenden kwetsbare meisjes zullen dankzij het PowerGirls-programma de kans krijgen om op te groeien tot trotse, sterke en verantwoordelijke jonge vrouwen. Daar zijn we trots op!

Download het jaarverslag